Najczęściej zadawane pytania
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Czy można suplementy zakupić osobno?
Tak, można zakupić pojedyncze suplementy.
Na ile czasu starcza zestaw?
Według zalecanego dawkowania zestaw powinien starczyć na od 14 do 30 dni.
Ile czasu trwa przesyłka?
Przesyłka trwa do 10 dni.
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?
Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.
Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?
W sklepie stosowane są mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo płatności zapewnia firma imoje, która jest bramką płatniczą od ING Banku Śląskiego.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Na chwilę obecną nie posiadamy takiej możliwości.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
informujemy, że mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
Zwracany produkt nie musi znajdować się w dodatkowym opakowaniu zewnętrznym, jednak musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony, oraz w stanie nienaruszonym – w szczególności z nienaruszonymi plombami zabezpieczającymi.
Zgodnie z naszą polityką zwrotów, nie przyjmujemy zwrotów produktów, których opakowanie zostało otwarte lub uszkodzone, a plomby zabezpieczające – zerwane. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa i jakości suplementów diety, które oferujemy.
10. Jak się z nami skontaktować?
Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 pod adresem email: [email protected]
11. Czy sklep posiada regulamin?
Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.
12. Czy rabat -65 % łączy się z innymi promocjami w sklepie?
Nie, rabat -65% nie łączy się innymi promocjami ani kodami rabatowymi.