Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij

Najczęściej zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy można suplementy zakupić osobno?

Tak, można zakupić pojedyncze suplementy.

Według zalecanego dawkowania zestaw powinien starczyć na od 14 do 30 dni.

Przesyłka trwa do 10 dni.

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

W sklepie stosowane są mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo płatności zapewnia firma imoje, która jest bramką płatniczą od ING Banku Śląskiego.

Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
– zwykłym przelewem na konto sklepu,
– szybkim przelewem za pośrednictwem – PayPal
– szybkim przelewem za pośrednictwem – iMoje

Na chwilę obecną nie posiadamy takiej możliwości.

informujemy, że mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

Zwracany produkt nie musi znajdować się w dodatkowym opakowaniu zewnętrznym, jednak musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony, oraz w stanie nienaruszonym – w szczególności z nienaruszonymi plombami zabezpieczającymi.

Zgodnie z naszą polityką zwrotów, nie przyjmujemy zwrotów produktów, których opakowanie zostało otwarte lub uszkodzone, a plomby zabezpieczające – zerwane. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa i jakości suplementów diety, które oferujemy.

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 pod adresem email: [email protected]

Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.

Nie, rabat -65% nie łączy się innymi promocjami ani kodami rabatowymi.